ALİ MUHİTTİN HACI BEKİR'DE NOSTALJİK İFTAR

Cuma, Temmuz 24, 2015 marindentarifler.com 7Yorumlar


#bloggerlarpaylasiyorcometkinlik olarak Bloggerlar Paylaşıyor
Sevgili Şafak ve Niha'nın düzenlediği Beyoğlunda İstiklal caddesi 82 numaralı Hacı Bekir
Şeker dükkanında iftar yemeğine davet edildim,heyacan duymadım desem yalan olur.
Hacı Bekir bana çocukluğumu Ankara'yı rengarenk şekerleri,bayramları,lokumları ve
Kırmızı Kadife süslü kutuları anımsattı.


1777 den bugüne yılmadan nesilden nesile Ali Muhittin Hacı Bekir markası 2015yıllarına
kalitesinden ödün vermeden gelmiş. Torunlarıyla ne kadar övünse azdır bu kadar rekabetin
arasında dimdik ayakta durmaları kalitelerinin bir göstergesi değilmidir,


Azmin önüne hiç bir şey geçemez, Yönetim kurulu üyesi Hande  hanım bizi şahsen
kendisi ağırladı,tatmamız için lokumlar,badem ezmesi tepsiye hazırlanmış bizi bekliyordu,
çalışanlarıylada güzel bir diyalog içerisinde hep beraber iftar ettik, Şerbetler gerçekten tatları
ve kokularıyla güzeldi Reçeller pidelerin üstünde yerlerini alıp damaklarımızı şenlendirdiler.



Sohbetli muhabetli Hande hanımdan bilgiler alarak keyifle iftar yemeklerimizi yedik.
Tatlılar çeşit olarak bayağı zorladı Şam tatlısı favorimdir herzaman.



Ramazan sofralarının Gül'ü Güllaçta masada yerini almıştı,son senelerin tatlısı Triliçeyide unutmamak lazım Şafak£cığım,Nihan'cığım bu güzel akşam için teşekkürler keyifli güzel
bir akşamdı.

Bunları da beğenebilirsin.

7 yorum:

  1. Bizimle olduğun için biz teşekkür ederiz ablacım. Seninle o ortamda olmak çok keyifliydi.
    Sevgiler
    Şafak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde büyük keyif aldığım bir etkinlik oldu, sevgiler canım.

      Sil
  2. Bu güzel etkinliği çok güzel yorumlar ışın canım. Ayrıca sorun yok blogunda. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım arkadaşım keyif aldım sohbet muhabbet çok güzeldi sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  3. cnm iyi ki geldin nihayet yüz yüze geldik ve güzel bir akşam paylaştık.. kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kurabiyem bende çok mutlu oldum seninle tanıştığım için sohbetin güler yüzün enerjin harikaydı sevgiler.

      Sil