REYHAN ŞERBETİ

Perşembe, Ağustos 20, 2015 marindentarifler.com 6Yorumlar


Reyhan Şerbeti
Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır
Reyhan Şerbeti Tarifi

Malzemeler:

1 demet Reyhan
6 Yemek Kaşığı Toz şeker
5-6 küçük parça Limon tuzu
1 L.sıcak su

Yapılışı:
Reyhanı yıkayıp yapraklarını ayıklayın bir şişeye veya sürahiye
koyup üstüne toz şekeri, limon tuzunu ve sıcak suyu ekleyip,
2-3 saat demlendirip süzgeçten geçirin.
Buzdolabında soğutun veya buz ve limon dilimleriyle servis edin.
Afiyet olsun.
Bu tarifi Reyhan Cepik'ten aldım çok beğendim hemen yapıp test ettim.

Afiyet Olsun


Reyhan Şerbeti
Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır
Reyhan Şerbeti Tarifi

Bunları da beğenebilirsin.

6 yorum:

  1. Reyhan şerbetini ilk fırsatta yapacağım. Ramazanda niyetlendim yine kısmet olmadı. Ellerine sağlık .Afiyet şifa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bu tarifi çok sevdim fazla tatlı değil mis gibi sevgiler arkadaşım.

      Sil
  2. Yaz sıcaklarında tam da içilesi bir tarif. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bu yaz bir çok yerde tarifine denk geldim denemek lazım mevsimi geçmeden :)

    bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum mutlaka bloğuma :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Denemenizi tavsiye ederim ben çok sevdim tarif basit ve çok tatlı değil selamlar.

    YanıtlaSil