BULGUR VE PORTAKAL SUYUYLA PIRASA

Salı, Mart 03, 2015 marindentarifler.com 8Yorumlar


Malzemeler:
1 kg Pırasa
3 adet Havuç
3 yemek kaşığı Bulgur
1 çay bardağı Zeytinyağ
2 adet sıkılmış Portakalsuyu
1/2 Limonsuyu
1 su bardağı Su
Tuz

Yapılışı:
Havuçları yıkayıp soyun tencereye zeytinyagı
koyup, yuvarlak doğranmış havuçları tencerenin
dibine dizin,Pırasaları da doğrayıp üstüne koyup
sıvıları ve tuzu bir kapta iyice karıştırıp,üstüne dökün
10 dakika pişirdikten sonra bulguru ilave edip pişirmeye
devam edin biraz diri seviyorsanız toplam 20 dakika kadar
pişirip servis tabağına alıp soğumasını bekleyin.
Not: Pişmiş seviyorsanız pişme süresini biraz daha uzatın.
Afiyet olsun.

Bunları da beğenebilirsin.

8 yorum:

  1. Kerevizi portakal suyu ile yapıyordum. Ama Pırasa yı denemedim hiç.
    Mutlaka şahane bir lezzet olmuştur. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dene ayrı bir lezzet katıyor teşekkürler sevgiyle kal.

      Sil
  2. Ellerine sağlık ablam...
    Portakal çok yakışıyor pırasa yemeğine...
    Afiyetler olsun.
    Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım vefakar Emelim hiç yorumsuz bırakmaz sağol birtanem sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  3. Bulgurla arada yaparım ama portakal suyu ile hiç duymadım denemedim. Ellerinize sağlık:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakal tadınada renginede ayrı bir lezzet katıyor dene derim sevgilerimi yolluyorum teşekkürler.

      Sil
  4. Portakal suyu kış zeytinyağlılarına çok yakışıyor,bende hemen hemen hepsinde kullanmaya çalışıyorum.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dediğin gibi kış aylarında bende çok severek kullanıyorum teşekkür ederim sevgiler.

      Sil