Bakımlı Anneannenin Hazırlıkları

Çarşamba, Mart 04, 2015 marindentarifler.com 12Yorumlar


Torun sahibi olacaklara bir nebze kendi yaşadıklarımı aktarmak istiyorum
Yaşadıklarımı hazırlıkları,deneyimlerimi ve heyecanımı paylaşmak istiyorum.
.Kızımın hamile olduğunun müjdesini aldığımızda çok degişik bir duygu seli yaşadım önce belli edemedim ilerleyen günlerde önce bebeğimizi sorup onunla konuşuyordum.
Bebeğimizin hazırlıkları için kolları sıvadık zaman daralıyor.Kızınız veya gelininiz hamileyse sakın,vakit vardır,diye düşünmeyin.
9 ay o kadar çabuk akıyor kendinizi akıntının başında zannederken sonunda olduğunuzu görüp şaşıyorsunuz, telaş yapmayın.
5.ayında yapmak istediklerinizi en iyisi bir defterde toplamak ne olduğunu anlamadan bakmışsınız doğum gelip çatmış.
Normal doğumda 2 hafta öncesinden annenin hastane bavulunu hazırlayıp bir kenara koyalım ne olur,ne olmaz sezaryen doğum yapılacaksa gün belli olduğundan daha planlı hareket etme imkanı var.
Zor bir hamilelik geçiren kızıma elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıyordum.
İlk aylarda hazırlık yapmak için tatlı bir telaş yaşanıyor.
Bir an önce dünyaları yapmak,almak istiyorsunuz,Allahtan frenlediler,cinsiyeti belli olmadan hazırlıklara başlanmamalı 6 aydan sonra önce bir defter edinin neler yapmak istiyorsunuz not alın,araştırmayla 1 ay geçirin araştırma yaparken girdiğiniz mağazaların,dükkanların kartvizitlerini alın sonra tekrar gittiğinizde hangi dükkandı diye vakit kaybetmeyin.
Fiyatları öğrenin ilk girdiğiniz dükkandan alışveriş yapmayın,sonra pişman olup geri vermek istediğinizde çirkinleşiyorlar,bunları paylaşmamın nedeni başıma gelen olaylar insanları bazen gerçekten saf zannediyorlar.
Kızınızla veya gelininizle polimiğe katiyen girmeyin tabiki görüş açıları farklı olacak biz onlar gibi düşünemeyiz nede onlar bizim gibi birde hamilelik psikolojisini düşününce aman dikkat, kırmaya,kırılmaya hiç gerek yok her zaman güleryüzünüzü neşenizi koruyun.
Zaman geldi çattı Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar versin.
Bu ilk yazım 2. yazımıda inşallah en kısa zamanda yayınlayacağım.



Bunları da beğenebilirsin.

12 yorum:

  1. cnm tekrar tebrik ederim küçük Toprağımız , analı babalı ve mutlu büyüsün

    YanıtlaSil
  2. Toprak nekadar sansli senin gibi dunya tatlisi bir anannesi var. Benim icinde ms gibi kokusunu kokla leylacim op gozunuz aydin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, mis gibi öpmeye kıyamıyorum koklarım Gül'cüğüm.

      Sil
  3. Güzel anneanne:) analı babalı büyüsün minik toprak... Sağlıklı uzun ömürler diliyorum... Sevgiyle🌹😊😍❤️

    YanıtlaSil
  4. Tatlım hayırlı uğurlu olsun.Allah analı babalı büyütsün..Toprağın ömrü uzun bahtı güzel olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim,güzel dileklerin için sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  5. Tekrar tebrik ederim seni güzeller güzeli anneanne…
    Minik kuzunuz Toprağın annesine de sevgi ve selamlarımı gönderiyorum hayırlı olsun…
    Adı gibi verimli ve bahtı güzel hayırlı bir evlat olsun inşallah…
    Allah analı babalı büyütmek nasip eylesin ve tüm güzellikleri getirmiş olsun beraberinde inşallah….
    Sevgilerimle…

    YanıtlaSil
  6. Allah razı olsun Emel'im ne güzel dilekler çok sağol sevgiler.

    YanıtlaSil