Tavuklu Güveç (Kapama)

Pazar, Ekim 19, 2014 marindentarifler.com 10Yorumlar




 Malzemeler:
3 su bardağı Pirinç
1 Büyük boy Kuru soğan
10 parça kemiksiz Tavuk but
2 yemek kasığı domates salçası
1 su bardağı domates püresi (evde yapılmış varsa )
1/2 su bardağı sıvı yağ
Maydanoz
Tuz
Karabiber
4 su bardağı sıcak su

Yapılışı:
Soğanı yemeklik doğrayıp sıvı yağ ile kavurun salçayı ve domates püresini ekleyip kavurup,
Pirinçle birlikte biraz daha kavurup ,  tuz, karabiber ve kıyılmış maydanozu
ekleyip karıştırın,tavuk butlarını yıkayıp, aralıklı pirincin içine yerleştirip sıcak su ilave edin.
Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede suyu çekince fırını kapatıp 10 dakika fırında bekletin.
Afiyet olsun
Dip not : Tavukları isterseniz tavada biraz çevirin.


Bunları da beğenebilirsin.

10 yorum:

  1. Çok severim. Kapama Tarifi nefis olur ve çokda şık ellerinize sağlık. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ablacım…
    Afiyetler olsun yine nefis bir lezzet paylaşmışsın…
    Sevgilerimle öpüyorum seni kocaman…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sagol elimizden geleni eski tatları unutturmamaya calışıyorum sevgiler.

      Sil
  3. Günaydııın, iyi ki yorum bırakmışsınız, bloğunuz olduğunu bilmiyordum bu vesile ile öğrendim. Bloglovinden takibe aldım artık kaçırmam yazılarınızı.

    YanıtlaSil
  4. Mimmm nefis,ellerinize saglik.Tam bir davet yemegi👍👌

    YanıtlaSil
  5. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil