LEZZET TRAMVAYI İLE SONBAHARA HOŞ GELDİN ETKİNLİĞİ

Cuma, Ekim 24, 2014 marindentarifler.com 2Yorumlar








Geçtiğimiz Cumartesi Lezzet Tramvayı  blogunun sahibi arkadaşım Arzunun davetiyle
Koşuyolunda Maya Karadeniz Mutfağı' güzel bir kahvaltıyla karşıladı.





Etkinlikte Sevgili Arzu ve Eşi kendi yetiştirip ürettikleri zeytinleri Zeytinyağ yapmaya karar vermişler,çok güzel bir Lansmanla tanıttılar.
Zeytinyağı tadımı yaptık gerçekten enfes kokusu ve lezzetiyle bende taht kurdu.
Sipariş vermek için  Lezzet Tramvayı sitesi bir tık uzaklıkta.




                                              Kahvaltıları mızı yaparken sponsorlarımız da  ürün tanıtımlarını yaptılar.                                                          


                           Çekilişte benim numarama ORGANIQUE Saçlarımda kullanmak üzere bu güzel organik saç bakım seti çıktı kullanmaya başladım gerçekten kokusu ve kalitesinden çok memnun
kaldım tavsiye ederim Teşekkür ederim.

Cosmed firması bu güzel seti yollamış el kremini kullanmaya başladım mükemmel pamuk gibi ellerim teşekkürler.


OTACI firmasınada bu güzel sabun ve ürünleri için teşekkürler








Hediye alıp göndermek bu kadar kolay olmamıştı göndermek istediğiniz yere mesela (hastaneye)çiçek girişi yasak olduğu için böyle alımlı bir çikolata ,kek,kurabiye buketi yollayabilirsiniz Fruit Flowers bir tık uzaklıkta muhakkak tadılması gereken bir lezzet.
Bu güzel hediye için kendilerine teşekkür ederim.

Sevin hanım kızının doğumuyla birlikte salça,erişte,tarhana ve bebek tarhanası yapmaya başlamış..
Öncelikle kızı için yaparken,sonrasında bunları yine kendi yaptığı ambalajla satışa sunmuş.
İnstagram ve face sayfaları aracılığıyla sipariş verebilir ve organik beslenmenin tadına varabilirsiniz.skazdağı@gmail.com
Banban reçel teşekkürler ilk defa yediğimde şaşırdım acıyla tatlının güzel bir birleşimi Elma-Acı biberin uyumu değişik bir tat denenmesi gerekir tavsiye ederim.

 Pakmaya bu güzel ürünleri bizlere gönderdiği için teşekkürler en çok beğendiğim hediyelerden,
benim gibi mutfakta devamlı yeni tarif denemelerim için, bu paket tam bana göre keyifle kullanmaya başladım sağ ol  Pakmaya

Zaferan da Osmanlı şerbeti göndermiş pastamızı yerken yanında keyifle içtik teşekkürler,


Kakulenin bebekleri blogunun güzel arkadaşımız Emine elleriyle yaptığı güzel sabunlardan getirmiş teşekkürler

Özlem Takı bu güzel kolyeyi göndermiş teşekkürler.


Evim Hayatım Havlu ,Mutfakta kullanmak için önlük ,eldiven,tutacak ve Peştamal göndermiş
teşekkürler bu güzel hediyeler için.



 firması bizlere "serinlemenin en ince yolu "sloganıyla yola çıktıkları yaban mersin aromalı gazlı içeceklerinden göndermişti.
Bu içecekler kalori içermediği için de,diyet hedefinize ulaşmanıza da yardımcı oluyor.

doğadan tarçınlı yeşil çaya eşlik etmesi için yeşil bir kupada göndermiş en sevdiğim renk teşekkürler. 

       Balıktan,sebzeye,köfteden,hamur işlerine geniş bir yelpaze altında taze, tarladan,masaya  
Feast bizlerle birlikteydi bu güzel hediyelere teşekkürler. 

     

Keskinoğlu Tavuk suyu ve Fileto tavuk göğsü
göndermiş pratik aç kullan teşekkürler.
                                           Çiftçiden eve  domates salçasından, nar ekşisine bir çok organik ürünü bulabileceğiniz adres.  



Artebella firması kumaş üzerinde uygulamak için bir set göndermiş en kısa zamanda deneyeceğim bu sene ahşap boyama yapmayı düşünüyordum bu set bana deneme fırsatını verdi teşekkürler.

















                                                                                 Söke Un Glutensiz Un göndermiş denenmek üzere en kısa zamanda ekmek yapılıp paylaşılacak teşekkürler.


Didem Cakes bu güzel pastayı tasarlamış 10 numara bir pastaydı tadına gerçekten doyamadım ellerine sağlık teşekkürler.




Keyifli bir günden güzel ev sahibesi Arzu'cuğuma eşine ve emeği geçen herkese teşekkürler.
































Bunları da beğenebilirsin.

2 yorum:

  1. harika sohbetler gerçekleşti o gün :)
    Leyla ablacığım sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
  2. Canım teşekkürler bende çok keyif aldım sizlerle tekrar görüşmek benide mutlu etti sevgiyle kal.

    YanıtlaSil